Od marca w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, funkcjonuje nowy system zarządzania sprzętem medycznym.

Szpital liczy na oszczędności i sprawniejsze zarządzanie aparaturą w związku z wdrożeniem oprogramowania Appmedica.

- W przypadku obsługi sprzętu medycznego, który na co dzień ma styczność z pacjentami, najważniejsze jest, aby sprzęt miał ważny przegląd. Istotne jest też sprawne planowanie prac serwisowych, bieżący monitoring, natychmiastowe zgłaszanie awarii do osoby odpowiedzialnej oraz szczegółowe raportowanie – tłumaczy Maciej Szandar, dyrektor Appmedica.

Centralny Szpital Kliniczny to łącznie kilka jednostek znajdujących się w różnych lokalizacjach. Razem ponad 350 łóżek i 40 klinik, rozmieszczonych w kilku lokalizacjach. Zarządzanie sprzętem na takim obszarze wymaga centralizacji oraz zarządzania na wysokim poziomie. System uwzględnia również zarządzanie umowami na pakiety serwisowe.

Wszystkie zdarzenia rejestrowane są na bieżąco włącznie z poniesionymi kosztami. Historia serwisów, dostępna online, umożliwia także weryfikację urządzeń pod względem opłacalności wykonania prac serwisowych. Mając syntetycznie podane koszty serwisu urządzania jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie czy warto dany sprzęt naprawiać.

 

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij