Czy media społecznościowe wykorzystywane do nowoczesnej komunikacji szpitala z otoczeniem powinny być częścią jego strategii biznesowej?

Aktywne kształtowanie relacji ze swoimi pacjentami to wciąż niezbyt doceniana, choć z pewnością opłacalna inwestycja dla polskich placówek opieki zdrowotnej. Ma ona jeszcze większe znaczenie praktyczne, jeśli by wziąć pod uwagę istniejący związek pomiędzy poziomem lojalności pacjentów i postrzeganym wizerunkiem placówki. Systematyczna działalność placówki w zakresie aktywnego kreowania polityki wizerunkowej pomaga osiągać cele strategiczne organizacji, ułatwia budowanie przewagi konkurencyjnej i możliwości generowania dodatniego efektu finansowego. Wykorzystanie do tego celu nowoczesnych technologii informacyjnych, w tym coraz bardziej opiniotwórczych mediów społecznościowych (social media), wydaje się naturalnym wyborem dla osób zarządzających
współczesną placówką medyczną. Jednak w polskim sektorze opieki zdrowotnej dokonuje się go wciąż zbyt rzadko, nieadekwatnie do potencjału komunikacji w społecznościach wirtualnych.

Zobacz więcej

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij